020 - 640 22 66 info@vlebv.nl

Wanneer het intercom systeem van een appartementencomplex vervangen wordt, is het soms ook de wens van de leden van de VvE om de entree een eigentijds en strak uiterlijk te geven.

Dit kan worden gerealiseerd door gelijktijdig met het vervangen van het intercom systeem, de postkasten te vervangen met daarmee geïntegreerd de sparingen ten behoeve van het intercom systeem.

Een voordeel voor U als VVE- beheerder of als vereniging van eigenaren is dat wij het proces van het  vervangen van de postkasten samen met het vervangen van het intercom systeem van u overnemen en wij dit totaal in eigen hand houden.

Een goede communicatie tussen de leverancier en installateur is hierbij van groot belang.

Wij hebben ruimschoots ervaring met het leveren en aanbrengen van inbouw postkasten, vrijstaande postkasten en postkasten aangebracht als wand model.

Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen.

Vrijblijvend advies